Retket

Kesäretki Särkänniemeen torstaina 13.6.2019!

Lähdemme Lammilta uimahallin parkkipaikalta (Lamminraitti 37) klo 10.30 ja paluumatka Särkänniemestä alkaa klo 18.00. MLL tarjoaa linja-autokuljetuksen, matkaan lähtijät hankkivat haluamansa rannekkeet tai muut lipputuotteet itse joko paikan päältä tai etukäteen (esim. Särkänniemen verkkokaupasta tai Plussa-kortilla alennushintaiset liput K-ryhmän myyntipisteistä).

Ilmoittautumiset sähköpostilla (lammin.mll@gmail.com) tai ilmoittautumislomakkeella 9.6. mennessä. Ilman huoltajaa matkustavilta alle 18-vuotiailta vaaditaan huoltajan suostumus, alle 15-vuotiaat vain huoltajan seurassa.

Tervetuloa viettämään vauhdikasta kesäpäivää! :)

Luontoretkellä Lammin biologisella asemalla Marja Kosmen johdolla

Jo koettua:

Perinteinen  Disney on Ice -retki järjestettiin lauantaina 26.1.2013. "Yhtä juhlaa" -esitys alkoi Hartwall-areenalla klo 14.30.Hinta (sis. bussimatkan) oli jäsenille 35 e aik. / 25 e lapset ja ei-jäsenille 40 e aik. / 30 e lapset.

Vierailu Lemolan maitotilalle järjestettiin lauantaina 29.9.2012 klo 15-16. Kokoontuminen tilalla  osoitteessa Jahkolantie 40 klo 15. Retki oli suunnattu noin 4-6 vuotiaille ja mukana olikin innokkaita lapsia ja aikuisia ihastelemassa isoja traktoreita ja kiinnostavia eläimiä.

Lasten luontoaiheinen teemaretki Lammin biologisella asemalla järjestettiin lauantaina 22.9. klo 10. Retkellä tutustuttiin syksyisen raikkaaseen luontoon Biologisen aseman läheisyydessä olevalla metsäpolulla Marja Kosmen johdolla. Polku kulki luonnonvaraisessa lehtometsässä ja matkalla Marja kertoi metsän erilaisista puista, maaperästä, madoista ja monesta muusta pieniä ja isoja oppilaita kiinnostavista asioista. Puiden juuriston ja sienten välistä yhteistyötä tarkasteltiin lähemmin ihan suurennuslasien kanssa. Kastemadot ovat oikealta nimeltään erilaisia ”lieroja” ja vaahtera on veikeä puu – sen siemenestä saa vaikka Pinokkion nenän!

Elämä lapselle –konserttimatka syyskuussa

Yli 12-vuotiaiden Elämä lapselle –konserttimatka Helsinkiin 12.9.2012. Esiintymässä mm. Loreen, Robin, PMMP, Chisu, Cheek, JVG sekä paljon muita. Hinta 20e jäseniltä, muilta 25e, sisältään kuljetuksen ja liput. Lisätiedot ja ilmoittautumiset lammin.mll@gmail.com tai Maria Keskiselle.

AIKUISTEN VIRKISTYSRETKI HUHTIKUUSSA

Lähdemme Verkatehtaalle katsomaan Suurta Stand Up -kiertuetta 21.4. Lähtö bussilla Lammin linja-autoasemalta klo 16. Omakustanteinen ruokailu Kellariravintola Hällässä josta siirrymme Verkatehtaalle, missä esitys alkaa klo 19. Esitys kestää n. 2h, jonka jälkeen palaamme bussilla Lammille. Retken hinta (bussi + stand up): 30e/jäsen ja 32e/ei-jäsen. Ilmoittautumiset retkelle 18.3. mennessä yhdistyksen sähköpostiin tai Tiina Martikaiselle.  Mukaan mahtuu 50 osallistujaa.

SORIN SIRKUKSEN JOULUSHOW ”NURJA”

TERVETULOA KANSSAMME KATSOMAAN UUTTA JA JÄNNITTÄVÄÄ, SIRKUKSEN HUIKEAA TAITURUUTTA JA MUSIIKKIA KUPLIVAA

Teemme retken Tampereelle Nekalan sirkuskeskukseen sunnuntaina 8.1. klo 14.
Linja-auto lähtee Lammin infopysäkiltä n. 12.30 (tark. myöhemmin)
Retken hinta: lapset 14e, aikuiset 19e, Lammin MLL:n jäsenet 12e/16e
Ilmoittautumiset 9.12. mennessä lammin.mll@gmail.com tai puh. 040 566 2682/Maria Keskinen

Disney On Ice -retki la 12.2.2011
Yhdistyksemme järjestää retken Helsinkiin Hartwall-areenalle Disney On Ice-näytökseen la 12.2.2011 klo 14.30. Lähtö- ja paluuaika tarkentuvat myöhemmin. Hinta (sis. matkan) jäsenille 30e aikuiset ja 20e lapset, ei-jäsenet 35e aik./27e lapset. Retkelle on ollut runsas kysyntä ja liput on myyty loppuun 17.10. Halutessasi voit ilmoittautua varapaikalle. Ilmoittautumiset sähköpostilla lammin.mll@gmail.com tai puh: 040 566 2682/Maria Keskinen

Pat & Mat -teatteriretki
Yhteistyössä Lammin säästöpankin kanssa järjestettiin koko perheen Pat & Mat -teatteriretki Tampereelle talvella 2010.